Z motorjem ob Sredozemskem morju 8

Ob reki Nil
Problemi pa so se začeli z motorjem, enako kot je bilo to na meji med Tunizijo in Libijo. Spet sem moral obiskati štiri razne pisarne, v katerih sem pustil od 8 – 15 USD v vsaki, za neke posebne žige. Po štirih urah letanja, sem že mislil, da se lahko oblečem in odpeljem, ko me je carinik opozoril, da moram kupiti tudi rumeno črno egiptovsko registracijsko tablico. Po dveh urah ponovnega čakanja in plačila 70 USD za tablico ter vozniško dovoljenje v arabščini, ki me stalo dodatnih 30 USD, sem lahko nadaljeval pot. Šest kilometrov je bilo do prvega krasnega egiptovskega mesteca Salum. Po šestih urah, ki sem jih izgubil na carini, sem imel željo, da se dobro naspim in zato sem poiskal prijeten hotel. Motor sem parkiran na vrtu hotela, pod oknom moje sobe. Še zaradi dveh stvari sem imel veliko veselje: piva in signala na GSM telefonu. Postopoma sem si prebral več kot 30 sporočil in nanje odgovarjal, ter poklical svoje najbližje.

(odlomek)