Kenija, 10 lov na krokodile

Ko sem vaško deklico, ki nas je počakala ob čolnu povprašal kako zdrži ob takih temperaturah, je samoumevno odgovorila:
- Oh no hot, is cold for me! Sploh ni vroče, mrzlo je!
Ha, jaz nežna belska duša se pa nekaj pritožujem!
Alexa sem spoznal takoj ko smo stopili iz čolna. Z oseminpetdesetimi leti je bil poglavar v vasi. V svojih mladih letih je obiskoval misijonarsko osnovno šolo, zato je govoril povsem uporabno Angleščino. Povedal mi je., da se ukvarjajo predvsem z lovom na krokodile in ribe. Meso sušijo in ga pojedo surovega, kožo pa uporabljajo za spodnje dele oblačil.
- Look hook ... kljuka in palica s katero lovimo krokodile. Vedno se po dva moža priplazita do mrcine, eden mu kljuko zatakne čez gobec, drugi pa za rep. Ti ne veš, kako hitre znajo biti! Yes, yes very danegerous ... zelo nevarne!
Je bil plemeski ples resničnost … ?
Matej Špenko
 (se nadaljuje)