Afrika s kolesom 10 Viza mi je potekla

Drugič sem zavil na kmetijo ob cesti in vprašal, če na njihovi zemlji lahko postavim šotor. Burski farmer me je nastanil v hišo za goste in mi postregel s koristnim nasvetom: na potovanju po Afriki potrebuješ le dve stvari, biblijo in sliko Nelsona Mandele!
Prispel sem v Lesotho, malo državico znotraj Južnoafriške republike. Uporabil sem majhen mejni prehod, do katerega sem moral voziti po makadamski cesti. Nevajen vožnje po makadamu s težko natovorjeno prikolico, sem kmalu izgubil ravnotežje in padel, ob tem pa razbil ekran na mobilnem telefonu, katerega ponavadi nosim v torbici na boku.
Mejni prehod je sicer označen na zemljevidu, do njega pa z glavne ceste ne vodi noben smerokaz, tako da sem se na številnih križiščih krepko zanesel na Garminovo GPS napravico, ki mi poleg točne lokacije pokaže tudi natančen zemljevid področja, po katerem kolesarim. Varno sem prispel do meje, kjer južnoafriški policist ni opazil, da mi je viza potekla pred dvema dnevoma, njegov lesotski kolega pa je bil nad mojo pojavo tako presenečen, da mi je najprej pritisnil napačen žig, nato pa mi pozabil zaračunati vstopno takso, ki sicer znaša nekaj dolarjev.
Fedr (se nadaljuje)