Afrika s kolesom 11 Give me money!

V številnih vaseh ob cesti otroci stečejo na cesto in izgleda, da so se vsi naučili en sam angleški stavek: »Give me some money!«
*
Torej stari latinski rek drži: vse poti vodijo v Rim (Roma)! Po prašnih, klancev polnih in bogu za hrbtom skritih stranskih cesticah sem prišel do Rome, ki je na zemljevidu označena kot majhna vasica, v resnici pa je univerzitetno središče. Za spremembo od zadnjih nekaj dni in odmaknjenih vasi, spet naletim na tekočo vodo, elektriko in celo takšno razkošje kot je internet.
Prispel sem do prijetnega gostišča na obrobju Rome, preurejenega iz stare angleške trgovske postojanke. Tam sem srečal Nizozemca Michela, ki je z veteranskim kombijem potoval od doma do juga Indije, nato je na tovorni ladji prepeljal kombi v Cape Town in sedaj se preko Afrike namerava vrniti domov. Vzdrževanje motorja in ostalo potrebno znanje ima seveda v malem prstu.
Utaboril sem se na vrtu, z namenom, da nekaj dni počivam in si naberem novih moči za težavne in predvsem hribovite ceste pred menoj. Žal me je že naslednji dan pokosila nekakšna vročica in po nekaj dneh sem se zatekel k antibiotikom iz torbice prve pomoči.
Fedr 
(se nadaljuje)