Afrika s kolesom 8 Najvišji Bungee


6. teden
Prispel sem v Grahamstown, kjer imajo mladinski hotel v preurejenem zaporu, zgrajenem leta 1824, ki je še pred tremi desetletji služil svojemu prvotnemu namenu. Pred tem sem obiskal Port Elizabeth, pomembno pristanišče in prijeten obmorski kraj, kjer sem naredil kratek postanek, ki sem ga izkoristil za servis kolesa in nakupovanje, saj sem se poslovil od relativno razvite obale in sem zavil v notranjost, proti državici Lesotho.
Malo preden se mi je na števcu obrnil prvi kilometrski tisočak, sem zapeljal čez most nad reko Bloukrans, z 216 metri najvišji most Afrike in eden najvišjih mostov na svetu. Naslednji dan sem se iz kraja Storms River v avtu vrnil na most in skočil z njega, privezan na gumico (bungee). To je najvišji skok z gumico na svetu: padaš približno 160 metrov in v sedmih sekundah dosežeš hitrost 130km/h, adrenalin pa ti kar preplavi telo. Neverjetna in nepopisljiva izkušnja.
Fedr
(se nadaljuje)