Afrika s kolesom 3 Signal Hill

Britanski kolonializem je tu pustil pomemben pečat. Za moje kolesarjenje je najbolj pomembna vožnja po levi strani ceste, kjer mi bodo koristile petletne kolesarske izkušnje iz Londona, čeprav je vozniška kultura čisto drugačna, povsem afriško kaotična, kjer mi bodo bolj koristile kolesarske izkušnje iz arabskih držav Sredozemlja.
V dnevih in tednih pred odhodom sem bil z razno-raznimi pripravami preveč zaposlen, da bi se dobro naspal, kaj šele resno razmislil o potovanju, ki me čaka, zato pa je bilo na letalih več kot dovolj časa za vsakovrstno refleksijo: v kaj se spet spuščam, kaj vse me čaka? Bomo kmalu videli.

2. teden
Pred odhodom iz Cape Towna sem naredil testni izlet na Signal Hill, ki leži nad mestom in s katerega se razlega krasen razgled čez celo mesto in na planoto Table Mountain nad njim. Do nedavnega so s Signal Hilla vsak dan opoldne ustrelili s topom.
Fedr
(se nadaljuje)