Afrika s kolesom 2 Cape Town

Bi šel še kdaj nazaj? Vsekakor, saj bom že poleti pospremil skupino prijateljev in znancev na Kilimandžaro, vzponu pa bo sledil krajši safari in za finale še počitek na tropski peščeni plaži.
1. teden
Moja kolesarska pustolovščina se je pričela. Poletel sem iz Münchna čez Madrid in Johannesburg do Cape Towna, ki leži na samem jugu Afrike, in prvič sem se znašel pod ekvatorjem. Moj cilj? Prekolesariti celotno Južnoafriško republiko, Mozambik, Malavi in Tanzanijo, in se za novo leto povzeti na Kilimanjaro.
Vreme oblačno, o pomladi še ni sledu. Center Cape Towna s svojo mešanico visoke zahodne razvitosti in afriške barvitosti močno spominja na ameriški New Orleans. Na poti z letališča sem naletel na barakarska naselja revnejšega, temnopoltega prebivalstva, imenovana townships. Tam se ni varno sprehajati in v youth hostlu, kjer sem po telefonu rezerviral prenočišče, so mi svetovali, naj se do njih raje pripeljem z minibusom, kolo pa zaenkrat pustim kar v škatli.
Fedr

(se nadaljuje)