Afriška Meja 1: Matatu

Postaja matatujev
 Matatu, s katerim sem se zvečer iz mesta peljal domov, je bil še malo bolj poln kot ponavadi. Bil sem stlačen med možaka in precej obilno žensko, med našimi nogami pa so stali še trije majhni otroci, od katerih sem enega vzel v naročje, ker bi mi desna noga sicer odmrla.

Ko sem si v skupinski spalnici ravnal ude od sedenja v matatuju, sem razočarano ugotovil, da je od včerajšnje družbe ostala samo še Angležinja Allison, ki se odpravlja na enega od kenijskih safarijev, Nizozemec Franz, ki bo svoj motor za nekaj časa pustil tu in s prijateljem poskušal priti v južno Somalijo in Irec John, ki je že dobro leto na poti s svojim biciklom in bo počakal na rezervne dele, ki mu jih bodo poslali od doma. Skrajni čas da se tudi jaz že končno nekam premaknem. Moj vlak proti Mombasi odpelje jutri popoldne.

Janin Klemenčič (se nadaljuje)